hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|قیمت اورهال هر دستگاه اتوبوس به ۴۵۰ میلیون تومان رسیده است

قم|قیمت اورهال هر دستگاه اتوبوس به ۴۵۰ میلیون تومان رسیده است

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: 146 دستگاه اتوبوس درون‌شهری قم از رده خارج هستند که هزینه اورهال آن‌ها برای هر دستگاه رقمی بیش از 450 میلیون تومانی می شود.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، امیر یزدی با اشاره به افزایش بهای خرید اتوبوس‌های جدید برای ناوگان شهری، اظهار داشت: با توجه به عدم‌ حمایت‌ها بهای خرید اتوبوس‌های عمومی جدید اسکانیا به بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه اتوبوس‌های فعال در حوزه حمل‌ و نقل عمومی شهر قم در آستانه عبور از تعهد ۱۰ ساله هستند، ابراز کرد: تا آبان ماه امسال تعهد خدمت حدود ۱۸۰ دستگاه اتوبوس درون‌شهری به پایان می‌رسد.

یزدی خاطرنشان کرد: ۱۴۶ دستگاه اتوبوس درون‌شهری قم از رده خارج هستند که مبلغ اورهال هر دستگاه اتوبوس در سال ۹۶ حدود ۱۸۰ میلیون تومان بود که امروز برای اورهال آن‌ها برای هر دستگاه رقمی بیش از ۴۵۰ میلیون تومانی باید هزینه شود.

وی با تأکید بر اینکه قرارداد خرید ۱۰۴ دستگاه اتوبوس اسکانیا در سال ۹۷ منعقد شده است، تصریح کرد: قم تنها کلان‌شهر کشور بوده که همه اتوبوس‌های حمل‌ و نقل عمومی شهر در آن دارای کولر هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد